2013-06-08 11:04:36 Admin

הובלה – כמה פשוט... או שלא...


הובלת רהיטים אינו דבר של מה בכך. רהיטים מעץ ומבד הינם מוצרים עדינים  ועלולים להיפגע משינוע לקוי, על כן אנחנו ממליצים על הובלה עם גורמים מקצועיים העובדים אתנו כבר שנים.

בכדי לסייע לנו להוביל את הרהיטים לביתך באופן המקצועי ביותר, ובכדי לחסוך מעלויות יקרות ומיותרות שעלולות להיגרם באם לא תכננתם נכון את אפשרויות השינוע וגודל הריהוט, כמו לדוגמא קיצור מידות הרהיטים והובלה נוספת, עלויות שחלות על הלקוח,
אנו נדרשים לעזרתך בנושאים הבאים:
 
  • סביבת המגורים -  האם מדובר בבית פרטי או בניין דירות ? האם יש מדרגות פנימיות / חיצוניות? בדקו את גרם המדרגות, כניסה, רוחב, גובה, האם הגובה משתנה בעיקולים? האם התיקרה נמוכה ? האם גרם המדרגות מפותל ו/או צר ? האם המסדרון צר?

  • מעלית -  האם יש מעלית משא ? מהו גובה, עומק ורוחב המעלית ?  האם הגישה למעלית נוחה ? האם תואם, במקרה ויש צורך, עם ועד הבית / קבלן השימוש במעלית?
           
  • הגישה לחלל בו ימוקמו הרהיטים - מידות דלת הכניסה לדירה, מידות המעבר לחדר בו ימוקמו הרהיטים, פתח הדלתות והאם ישנם מכשולים בדרך הגישה, האם יש מדרגות נוספות בתוך הבית?
 
  • פירוק והרכבה של הריהוט -  לעיתים, עקב מגבלות של הובלה בטוחה, יחליט צוות ההובלה שנמצא במקום, לפרק את הרהיטים ולהרכיבם מחדש בבית הלקוח (לדוגמא ידית או רגלי הסלון), בתוספת תשלום. מדובר בהליך מקובל ושיגרתי, אשר נועד למקם את הרהיטים בבית הלקוח בצורה המקצועית והנכונה ביותר.
 
  • מנוף -  במידה וצוות ההובלה יקבל החלטה שלא ניתן לפרק ולהרכיב מחדש את הרהיטים ו/או לא ניתן להובילם בבטחה לבית הלקוח, בדרך שלא תפגע במוצר או במוביל,נידרש להזמין מנוף אשר תשלומו יחול על הלקוח במלואו לחברת המנופים. תשלום עבור המנוף נעשה ישירות מול מנופאים מוסמכים והם אלו שנותנים את הביטוח והאחריות על הכנסת המוצר לביתכם.
 


שיהיה בכיף ובהצלחה ובכל מקרה אנחנו כאן בשבילך,
                                                                                           
                                                                                       פשוט ריהוט